TERUGSTUURBELEID
We willen dat uw winkelervaring bij Glamdoll Boutique V.I.P. is. ervaring! We hopen dat je van elk item houdt dat je ontvangt, zo niet, dan zijn we hier om te helpen. Of je nu een andere maat, kleur of artikel nodig hebt, we helpen je graag met ruilen. Er zijn geen terugbetalingen. Als u vragen heeft, kunt u ons gerust een e-mail sturen.
LET OP: Verzendkosten worden tijdens het omruilproces niet terugbetaald als winkeltegoed.
Uitwisselingen
- Om ervoor te zorgen dat uw artikel in aanmerking komt voor retournering, zijn hier de onderstaande vereisten:
- Het artikel moet binnen 7 dagen vanaf de datum waarop het artikel is afgeleverd naar ons worden teruggestuurd.
- Het artikel moet in originele staat worden ontvangen. Ongedragen, ongewassen, met alle kaartjes er nog aan op de originele locaties.
- Items moeten vrij zijn van geur, geen parfum etc. Geen deodorantvlekken of vlekken van welke vondst dan ook, zorg voor de hoogste zorg tijdens het passen van uw bestelling.
- Artikelen die niet in hun oorspronkelijke staat zijn ontvangen, worden automatisch teruggestuurd naar de klant, we behouden ons alle rechten voor om een geretourneerd artikel te weigeren als we zien dat het niet aan de vereiste voorwaarden voldoet.
- Accessoires, bodysuits, panty’s, onderkleding, witte kleding allemaal definitief verkocht!
Alle items die zijn gekocht op het verkooptabblad zijn definitieve verkoop! - Retourzendingen worden binnen 5-7 werkdagen na ontvangst van uw retourzending verwerkt, weekends of feestdagen niet meegerekend.
Defecte koopwaar
We streven er altijd naar om elke transactie het beste te maken voor onze klanten om zich tevreden en gelukkig te voelen met hun aankoop, om welke reden dan ook een item is ontvangen en is niet in de staat waarin ik zou moeten zijn, we zullen ons best doen om het te corrigeren.
- Als een item-ID defect is vanwege fabricage, zullen we het graag vervangen of ruilen voor winkeltegoed. Artikelen zijn niet gegarandeerd op voorraad, als uw gekochte artikel niet beschikbaar is, geven we u automatisch winkeltegoed.
- We sturen je gratis een retourlabel per e-mail om je artikelen te retourneren.
- Zodra we uw artikel hebben ontvangen, zullen we de staat en de fout onderzoeken, na verificatie zullen we uw vervangings- of winkeltegoed verstrekken, afhankelijk van wat van toepassing is.
- Om ervoor te zorgen dat uw foutclaim wordt ingediend, moet u binnen 48 uur na ontvangst van uw artikel contact met ons opnemen via info@glamdollshop.com. Als u dit na de toegewezen tijd doet, bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten.
Bel ons op (661) 667-5185 of e-mail ons op info@glamdollshop.com voor vragen of opmerkingen!